დღე მესამე
ჩემმა კოლეგებმა წარმოადგინეს საშინაო დავალება.ვიმუშავეთ ბროშურის მეორე გვერდის შექმნაზე,ჩვენი ხელით მოძიებული მასალები
გადმოვტვირთეთ და განვათავსეთ,გავხსენით საკუთარი ბლოგები.
გავეცანით ზოგად, თემატურ და შინაარსობრივ შეკითხვებს; ვიმსჯელეთ მათ მნიშნელობაზე პრეოქტების წერის დროს , თუ როგორ აღვიძებს მოსწავლეების ინტერესს , როგორ იწვევს მაღალი დონის სააზროვნო უნარების განვითარებას და მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდას.
ჩემი პროექტის თემაა: „ ლიხს იქით და ლიხს აქეთ,საქართველო გიყვარდეთ...!“
ნასწავლი მასალის საფუძველზე ახალი მასალის შესწავლის და კვლევის მიზნით შევადგინე შემდეგი კითხვები:
შინაარსობრივი კითხვები:
· რამდენ რეგიონად იყოფა საქართველო?
· რომელ ისტორიულ-გეოგრაფიულ პროვინციებს ინობთ?
· რომელი ქედითაა გაყოფილი საქართველო დასავლეთ და აღმოსავლეთ ნაწილად?
· რა განსხვავებას ხედავთ ფოლკლოკულ ანსამბლების ჩაცმულობაში?
· რას გამოყოფდით ქართველთა კვების რაციონიდან?
· რა არის ქართველთა ძირითადი საქმიანობა?
· რატომ უწოდეს ბერძნებმა საქართველოს ‘“გეორგია“?
· რომელი ტრადიცია ან რიტუალი გიყვართ ყველაზე მეთად?
თემატური კითხვები:
· რატომ არის საქართველოს სხვადასხვა რეგიონებში სხვადასხვა ტრადიიები და რიტუალები?
· .როგორ აისახება ბუნებრივი პირობები სახოვრებელი სახლების არქიტექტურაზე?
· რა განსხვავებს ხედავთ კუთხეების მიხედვით არქიტექტურაში?
· რა ახდენს გავლენას მოსახლეობის ძირითად საქმიანობაზე და რომელია მეურნეობის ძირითადი დარგები?
· .როგორია ქართული სუფრის ტრადიციების კულთურა კუთხეების მიხედვით?
· რა კავშირშია ქართული ეროვნული ტრადიციები ხალხურ რეწვასთან?
ზოგადი კითხვა:
· როგორი გვინდა იყოს ჩვენი საქართველო!
Нема коментара:
Постави коментар