понедељак, 23. март 2015.

დღე მესამე

       
დღე მესამე

ჩემმა კოლეგებმა წარმოადგინეს საშინაო დავალება.ვიმუშავეთ ბროშურის მეორე გვერდის შექმნაზე,ჩვენი ხელით მოძიებული მასალები
გადმოვტვირთეთ და განვათავსეთ,გავხსენით საკუთარი ბლოგები.
     გავეცანით ზოგადთემატურ და შინაარსობრივ შეკითხვებსვიმსჯელეთ მათ მნიშნელობაზე პრეოქტების წერის დროს ,  თუ როგორ აღვიძებს მოსწავლეების ინტერესს , როგორ იწვევს მაღალი დონის სააზროვნო უნარების განვითარებას და მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდას.
      ჩემი  პროეტის  თემაა:   ლიხს იქით და ლიხს აქეთ,საქართველო გიყვარდეთ...!“
ნასწავლი მასალის საფუძველზე  ახალი მასალის შესწავლის და კვლევის მიზნით შევადგინე შემდეგი კითხვები:

      შინაარსობრივი კითხვები:

·         რამდენ რეგიონად იყოფა საქართველო?
·         რომელ ისტორიულ-გეოგრაფიულ პროვინციებს ინობთ?
·         რომელი ქედითაა გაყოფილი საქართველო დასავლეთ და აღმოსავლეთ ნაწილად?
·         რა განსხვავებას ხედავთ ფოლკლოკულ ანსამბლების ჩაცმულობაში?
·         რას გამოყოფდით ქართველთა კვების რაციონიდან?
·         რა არის ქართველთა ძირითადი საქმიანობა?
·         რატომ უწოდეს ბერძნებმა საქართველოს ‘“გეორგია“?
·         რომელი ტრადიცია ან რიტუალი გიყვართ ყველაზე მეთად?

      თემატური კითხვები:

·         რატომ არის საქართველოს სხვადასხვა რეგიონებში სხვადასხვა ტრადიიები და რიტუალები? 
·         .როგორ აისახება ბუნებრივი პირობები სახოვრებელი სახლების არქიტექტურაზე?
·          რა განსხვავებს ხედავთ კუთხეების მიხედვით  არქიტექტურაში?
·         რა ახდენს გავლენას მოსახლეობის ძირითად საქმიანობაზე და რომელია მეურნეობის ძირითადი  დარგები?
·         .როგორია ქართული სუფრის ტრადიციების  კულთურა კუთხეების მიხედვით?
·         რა კავშირშია ქართული ეროვნული ტრადიციები ხალხურ რეწვასთან?

        ზოგადი კითხვა:


·         როგორი გვინდა იყოს ჩვენი  საქართველო!

Нема коментара:

Постави коментар